Wednesday, March 25, 2020
Novi brand, slogan i portal Novigrada U svim boja Essays
Novi brand, slogan i portal Novigrada "U svim bojama Istre" Novigrad koji spada u klaster sjeverozapadna Istra, jedan od sedam klastera definiranih masterplanom turisti?kog razvoja Istarske ?upanije, ponajvi?e je poznat po svojoj turisti?koj tvrtki Laguna Novigrad ?ija je tradicija duga ?etiri desetlje?a. Ukupnu ponudu Novigrada kao turisti?kog odredi?ta Istre ?eli se podignuti na vi?u razinu, me?u ostalim i s ciljem produljenja turisti?ke sezone. U tu je svrhu tijekom 2010. godine razvijena marka Colours of Istria - U svim bojama Istre, a nastala je suradnjom turisti?kih zajednica gradova Umag, Novigrad, Brtonigla i Buja te hotelijera Istraturist Umag i Laguna Novigrad. Vizualno rje?enje branda predstavlja ve? prepoznatljiva lepeza u ?etiri boje: plava, naran?asta, zelena i ljubi?asta, a svaka od boja predstavlja jednu od specifi?nosti ponude sjeverozapadne Istre. Kroz teme wellness i more, sport i zabava, priroda i kampiranje i gastronomija prezentirana je ponuda klastera sjeverozapadne Istre. Tako plava boja lepeze predstavlja sunce, ?isto more, pla?e, nauti?ki turizam te neizostavnu ponudu wellnessa u Novigradu. Naran?astom se bojom ?eli naglasiti sport u Novigradu a Novigrad promovirati kao destinaciju za aktivan odmor. Upravo je zahvaljuju?i brojnim ulaganjima u sportske objekte i doga?anja sjeverozapadna Istra postala atraktivnom destinacijom za aktivni odmor. Prirodne ljepote, kampovi te aktivnosti za opu?tanje kao ?to je ?etnja predstavljene su zelenom bojom. Naposljetku sjeverozapadna Istra okuplja neke od najboljih vinara i restorana u Hrvatskoj pa se ljubi?astom bojom Novigrad predstavlja kao destinacija gourmeta i vina. Ova tema ujedno predstavlja zabavna doga?anja u Novigradu i najavljuje doga?anja u regiji; voditi Vas u posjet gastronomskim manifestacijama, fe?tama posve?enim namirnicama, hrani, maslinovom ulju ili vinu te raznim priredbama, koncertima i sportskim doga?anjima. U sklopu projekta razvoja brand imid?a destinacije Novigrad izra?en je i portal www.coloursofistria.com koji na jednom mjestu objedinjuje sve informacije potrebne za planiranje odmora na podru?ju sjeverozapadne Istre. Portal je aktivan od lipnja 2011. godine i zada?a mu je da kroz ve? spomenutu lepezu boja Colours of Istria predstavlja najbolje od onoga ?to gradovi sjeverozapadne Istre i njihove okolice nude posjetiteljima. Portal nudi kompletnu ponudu smje?taja na podru?ju sjeverozapadne Istre. Na podru?ju Novigrada tako se nudi smje?taj u hotelima, malim i obiteljskim hotelima, kampovima, apartmanskim naseljima te ponudu privatnog smje?taja. Novi brend, slogan i portal Buja "U svim bojama Istre" U sklopu razvoja brand imid?a destinacije Buje tijekom 2010. godine izra?en je novi vizualni i verbalni identitet turisti?ke destinacije. Brand je razvijen suradnjom turisti?kih zajednica gradova Umag, Novigrad, Brtonigla i Buja te hotelijera Istraturist Umag i Laguna Novigrad. Novi brand destinacije Buje predstavlja ve? prepoznatljiva lepeza u ?etiri boje; plava, naran?asta, zelena i ljubi?asta, od kojih svaka boja predstavlja jednu od specifi?nosti sjeverozapadne Istre. Novi brand osna?en je i novim sloganom: Colours of Istria - U svim bojama Istre koji komunicira kluster sjeverozapadne Istre koji u svojim bojama prezentira svoje specifi?nosti i diferencijaciju unutar Istre. Kroz teme wellness i more, sport i zabava, priroda i kampiranje i hrana i vino prezentirana je ponuda Buja kao i ?itavog klastera sjeverozapadne Istre. Prva, plava boja na lepezi predstavlja sunce, more, pla?e, nauti?ki turizam a tu je i neizostavna ponuda wellnessa u Bujama. Regija sjeverozapadne Istre postala je poznata po svojoj sportskoj ponudi i doga?anjima. To ponajprije mo?e zahvaliti ulaganjima u sportske objekte i manifestacije. Na podru?ju Buja tako?er treba istaknuti biciklizam te slikovite pje?a?ko- biciklisti?ke staze. Sport u Bujama i regiji predstavljam je naran?astom bojom na lepezi. Priroda i kampiranje predstavljeni su zelenom temom koja ukazuje na brojne prirodne ljepote, opu?tanje u prirodi i mogu?nou za kampiranjem. Naglasak je stavljen na brigu o o?uvanju okoli?a i visoke ekolo?ke standarde u poslovanju kampova. Regija sjeverozapadne Istre okuplja neke od najboljih restorana, vinara i maslinara u Hrvatskoj stoga je tu i ljubi?asta boja - hrana i vino. Gastronomija u Bujama predstavljena je kroz pri?e o istarskom tartufu, doma?im fu?ima i njokima, istarskom pr?utu te brojnim drugim delicijama. Ljubi?asta boja ujedno predstavlja i zabavu u Bujama i najavljuje doga?anja u regiji. Gosti tako imaju prilike u?ivati u brojnim glazbenim, sportskim i gastro manifestacijama ili oku?ajte sre?u u nekoj od elitnih kockarnica. Razvoj branda i slogana prati i objava portala Colours of Istria. Portal je aktivan od lipnja 2011. godine. Karakteristika portala je da je na jednom mjestu predstavljena bogata ponuda gradova sjeverozapadne Istre i njihovih zale?a. Tako?er, portal Colours of Istria nudi cjelokupnu ponudu smje?taja za podru?je sjeverozapadne Istre. Buje je u svojoj ponudi smje?taja obuhvatio hotelski smje?taj, smje?taj u malim i obiteljskim hotelima, kampiranje te privatni smje?taj. Novi brend, slogan i portal Bronigle "U svim bojama Istre" Ukupnu ponudu Brtonigle kao turisti?kog odredi?ta Istre ?eli se podignuti na vi?u razinu, me?u ostalim i s ciljem produljenja turisti?ke sezone. Turisti?ka zajednica Brtonigle, u suradnji sa turisti?kim zajednicama ostalih gradova klastera sjeverozapadne Istre (Umag, Novigrad i Buje) te hotelijera Istraturist Umag
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.